8 Mayıs 2011 Pazar

pazar keyfi

öğleden önce yataktan çıkmıyorum. yataktan çıktığım gibi de giyinip yollanıyorum. pastaneye gidene kadar yanımdan önce "BİZ MİLLİYETÇİ HAREKETİZ!" arabası, sonra da "KILIÇDAR KILIÇDAR KILIÇDAROĞLU!!" arabası geçiyor. pastaneden otlu poğaça alıp sahildeki çay bahçesine iniyorum. çay bahçesinin tam karşısındaki güzel sanatlar fakültesi tesislerinde bir düğün var. düğünün programı "kur'an-ı kerim dinletisi, ilâhi geçidi, semazen gösterisi." şeklinde ilerliyor. belediye başkanı çıkıp "allah-u teala başbakanımızı başımızdan eksik etmesin!" diyor. dört bir yanımdan "AMİİİN!" sesleri yükseliyor. yan masamda oturan fularlı teyzeler suratlarını buruşturuyor. iki duble çay eşliğinde kahvaltımı bitirip kalkıyorum. tekelden beş şişe bomonti alıyorum reklâm amaçlı. evime yollanıyorum. bu sırada yanımdan "SAADET BİZDEDİR!!" arabası geçiyor. eve giriyorum. biramı açıyorum. bir avuç dinamit izlemeye başlıyorum. çok huzurluyum, inanamazsın.

0 yorum:


Yardırıyorlar affedersin.

Zıkkımda

Fotoğrafım
madafaka
z dönüşünden önce son sıçış.
Profilimin tamamını görüntüle
Blogger tarafından desteklenmektedir.