13 Kasım 2011 Pazar

lan aytaç! baksana çocuk mektubu yazdım

insanın en sevdiği insanlar ölebilirler, kabul etmemek olmaz. ama askere de gidiyorlar, ben onu kabul edemiyorum. sanırım o askere giden insanlar da kabul edemiyorlar ve bence çok sıkılıyorlar ve bence çok üzgünler ve bence hemen dönmek istiyorlar. ben öyle yapardım. o insanları ben seviyorsam onlar da öyle yaparlar. ama asker onları bırakmaz. böylece vatanımız sakarya olur ve her bayrağın etrafında kuşlara sıkıyönetim uygulanır. karadeniz'de dağlar denize paralel uzanır. ulu vatanımızın sınırları içerisinde, özerk olan bi' vatan daha vardır. biz ona yavru vatan deriz. iç işlerine karışmayız, geçen gün sınıfta kurbağa kestik, o zaman anladım neden iç işlerine karışılmayacağını. çünkü kurbağalar eğitim zayiatı, devletler de öğretmen. kendine çok iyi bak.

0 yorum: