7 Kasım 2011 Pazartesi

vilâv

artık göreceli olmayan tek bir kavram bırakılmadığından en göreceli kavramın ödül gecelerinde kırmızı halı üzerinde en çok insan dikkat çekiyor hem insanın da çok kötü fazla kötü ölesiye kötü özellikleri olabileceğinden ve bu özelliklerini sadece güvendiği sevdiği uğruna nelerini feda edebileceği insanlara gösterdiğinden insan sevdiklerinin hayatlarını mahvetmez de kiminkini mahveder kimse bilmiyor cevabı kimse olduğundan efendim artık bizim zamanımızda çok doğru düzgün içten ve mert olmak kötülükler safında yer alırken doğru düzgün içten ve mert gözükmek iyiliklerin liderliğine oynuyor politika seviyoruz hepimiz beşikten mezara politika seviyoruz takdis ettikleriniz de politika seviyorlar efendim beni yanlış anlamayın ben biz derken sizden bahsediyorum aslında ama kendimi dışlanmış hissetmek de istemiyorum lütfen beni anlayın ben ince ruhlu alıngan içine kapanık ve kırılgan bir insanım yaşamayı hakkediyorum ama yaşamak beni hakketmiyor maksadımı aştıysam...

0 yorum: