9 Şubat 2011 Çarşamba

Alıntı Vakti - 2

"...durup dururken 'sevgili istiyorum!' denmez ki kimseye. eğer öyle dersem beni de diğerleri gibi sanarlar. beni bir şey sanmalarını istemiyorum. sürüsüne bereket insan var 'ona şöyle yaptım, şuna yazılıyorum, buna çaktım." diyen. galiba bunlar birer terim. galiba değişik bir bilim var ve o bilimin insanları kendi aralarında atoma yazılmaktan, parçacık hızlandırıcıya çakmaktan bahsediyorlar. bu terimlerin ne anlama geldiklerini bile bilmiyorum. ama içimden bir ses onlar gibi olmamamı söylüyor. sonra ağız değiştirip, istesem de onlar gibi olamayacağımı, treni kaçırdığımı söylüyor. içimdeki ses geçen gün kuşların solungaçları olduğunu bile söylüyordu. çok garip bir ses. gitgide umudum azalıyor. yani azalacak bir umudum kalsaydı elbet azalırdı. hesaplarıma göre iki senedir kimseyle konuşmuyorum ve bu benim canımı çok sıkıyor. yani kaybedecek sevinçlerim olsaydı şimdiye hiçbiri kalmazdı.


- '...evet sayın seyirciler, yeni ceza yasasına göre, artık umutsuzluğa düşen her vatandaş ömür boyu hapis cezasıyla yargılanabilecek. konu hakkında sorularımızı yanıtlayan adalet bakanı 'aslında ben idam istemiştim.' dedi...'

haberleri hiç sevmiyorum. haberleri hiç sevmiyorum. haberleri hiç sevmiyorum..."

Aytaç Karakuş - Hayal Milyarderi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel alıntı! (: